الأحد، 30 مايو 2021

 ...............

ايمن شتا

..............




بعد اذن حضرتك.. بلاش تزود رقتك
كفاية بس بسمتك.. بغير عليك..
بلاش تزود في السلام.. ياريت تقصر في الكلام
مش كل حاجة باهتمام.. وحياة عنيك..
..
بعد اذنك لو سمحت.. اصل انا فعنيك سرحت
لما تشوف اي واحدة.. ابقى بص عنيك لتحت..
بعد اذن حضرتك.. بلاش تزود رقتك
....
حبيبي محتارة فعنيك.. والسلام اللي فاديك
انا ابيع حياتي واشتريك..بس ركز يوم هنا
الحكايه مش انا.. الحكاية حبنا
بس وحياتي انا.. بلاش تزود رقتك..
بعد اذن حضرتك..
...
بعد اذن حضرتك.. بلاش تزود رقتك
كفاية بس بسمتك... بغير عليك..
...
بس في طلب اخير.. اصل انا قلبي يغير
عارفة قلبك دا كبير.. بس دا قلبي انا
بلاش مجاملة في الكلام.. بلاش تبص باهتمام
حتى وبناقص سلام.. كفاية بس بسمتك..
بعد اذن حضرتك..
...
بعد اذن حضرتك.. بلاش تزود رقتك
كفاية بس بسمتك.. بغير عليك....
...
ايمن شتا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق