السبت، 8 يناير 2022

 ................

NAE CRISTIAN

.......................



Iubim virtualul pierdem realitatea
Seară de seară dormi tristă lângă mine,
Și ochii-ți varsă lacrimi calzi și fine.
Ești dornică de-o vorbă dulce sau sărut.
Eu-s rece ca o stâncă și tăcut.
Nu-mi pasă ce te doare! Nu-mi pasă ce gândești!
Degeaba tot mă rogi, degeaba îmi vorbești.
'ți-aud gemătu-n noapte, suspinuri repetate,
Iar eu sunt rupt de viață și realitate.
Aștept să dormi! Iar eu un animal,
Rapid mă conectez în mediul virtual.
Aici eu am iubite, câte-n lună și stele,
Brunete, blonde, brune și toate tinerele.
Om prost! Fără suflet lipsit de Dumnezeu,
Să vreau o falsitate, pe ceea ce am eu.
Știu că voi plăti scump cu vârf și îndesat,
Când din astă lume eu voi fi plecat.
Drepturile rezervate de autor.
NAE CRISTIAN
ROM NIA 08 01 2022
نحن نحب الافتراضي ونفقد الواقع
النوم في المساء حزين بجانبي،
وعينيك تذرف دموعًا دافئة ودقيقة.
هل تشتهي كلمة حلوة أم بوسة
أنا باردة كالصخرة وهادئة.
لا يهمني ما يؤلمك! لا يهمني ما تفكر به!
تستمر في الدعاء لي من أجل الفاضي، تتحدث معي من أجل الفاضي.
"أسمع ازدحامك في الليل، تنهيدات متكررة،
وأنا محطمني الحياة والواقع.
أنتظرك لتنام! وأنا حيوان،
اتصل بسرعة بالوسائط الافتراضية.
هنا لي احباب قمر والنجوم
براونيز، شقراوات، سمراوات وجميع الشباب.
رجل أحمق! بدون روح بدون الله،
أريد مزيفة، على ما حصلت عليه.
أعلم أنني سأدفع الثمن غالياً مع البقشيش والحشو،
متى سأغادر هذا العالم.
جميع الحقوق محفوظة من قبل جميع الحقوق
مسيحية ناي
ROM NIA 08 01 2022

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق