الاثنين، 28 يناير 2019

...................
كلمات شاعرالعرب عبدالقادرصديق السوداني.
.............

ربما تحتوي الصورة على: ‏شخص واحد‏




(زهره لاتجرحني)
كلمات شاعرالعرب عبدالقادرصديق السوداني.
(اغنيه لاتجرحني)
لاتجرحني ياحبيبي 
لاتذودني انت عذاب
اه ياحبيبي من هجرك
ده العذاب منك وفيك
----------------------------
لاتفكرني مغرم بيك
لاتفكرني بحبك ميت فيك
انا كم حسيت ف الوحده
اذاك روح روح ابعدمن قلبي
الحباك...
------------------------------
بعته مشاعري والاحساس
اتعذبته لما نسيتك
ابعدعني ياحبيبي ابعدعني
يخرب بيتك ربي معاك...
(اغنيه يالهوي)
يالهوي بحبك ومشتاق
ليك
سهران لوحدبفكر
فيك
دايب يارووووحي
بجري وراك...
قلبي بينبض بذكراك
يالهوي بحبك بحلم بيك
نفسي احسك نفسي
اضمك وافرح بيك...
(اغنيه زهقان)
زهقان من الدنيا
مارتحشي اناقلبي
ليه...
يادنيا مافيك امان
اناحظي زفت منيل
ياويلي انا قرفان
مش طايق نفسي
اناليه...
ده الحزن مصتصحبني
ده حبيبي معذبني...
زهقان زهقان زهقان
باكل بسناني الجدران.
--------------------------------------------------
(اغنيه غصب عنك)
غصبي عني غصب عنك
بحلم بيك دايب ف عنيك
علشان ياحبيبي بحبك موت
غصب عنك ح فضل احبك
ياحبيبي الغالي مش خايف
منك...
انا بندهلك ليك برووووح
جيتلك ياحبيبي قلته ارضيك
غصب عني وغصبا عنك...
احبك موووووت
انت حبيبي ح توحشني عنيك
يامدوب روحي يامدوبني
غصب عني احبك موت...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق