الثلاثاء، 29 يناير 2019

..........
الشاعر ماهر محمود.
........

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏نبات‏، و‏زهرة‏‏ و‏طبيعة‏‏‏



.ما فضلش إ لا أنا.
مافضلش إ لا أنا.
من وسط العالم
قلبي شاريك..
مافضلش الا انا....
من عالم باعك...
وفاكره شاريك...
انت فاكر الحب..
كلمه علي الشفايف.
لا ياحبيبي...
الحب معنى..
وقلب دايما...
عليك خايف......
ما فضلش إلا أنا......
من وسط العالم.
قلبي شاريك.........
كنت أقابلك....
فى عز حزني.....
بإبتسامه.
كنت باسمع...
نبض قلبك...
قبل ألمك....
واقول لقلبك
ألفين سلامه...
ما فضلش إلا أنا....
من وسط العالم.
قلبي شاريك.
كنت فاكر.
كل إ للي جنبك.
حاسين بقلبك....
لا ياحبيبي........
دول مظاهر.......
ولا حد فيهم.....
يوم انشغلبك....
حد فيهم
خاف عليك.......
لما ضاقت.
الدنيا بيك......
كله باعك.
إلا انا................
وفضلت شاريك...
مافضلش إلا أنا......
أغنيه كلمات.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق