الأحد، 29 يوليو 2018

.........….
كلمات الشاعر سيد كامل
......................

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏٤‏ أشخاص‏


من غير كلام
من غير كلام انا
قولتها
هي اللي قلبي
حبها
معرفش لية اخترتها
وهصون هواها وحبها
من غير كلام انا بوعدك
بالحب قلبي هيسعدك
علشان عيونها انا هجري
عليها واقولها
من غير كلام
من غير كلام ازاي
ولية
قوليلي بس اعملك
اية
ما تحسي بيا حني عليا
لية تبعدي متقربي
في البعد بس هتاخدي
اية
من غير كلام ازاي
ولية
ده معاكي بس انتي
هحس بأمان
ومهما شوفت عذاب
والالم
بحبك انتي هقدر
علية
من غير كلام
من غير كلام انا قولتها
هي اللي قلبي حبها
من غير كلام حتة في
سكوتي
ان يوم بعدتي هتمني
موتي
ياسكنة قلبي وروحي
يا بلسم لكل جروحي
اعزوري قلبي المشتاق
ده جمالك سبحان الخلاق
ده انا في هواكي
دايب دوب
واقوليلي بس ازاي هتوب
ده لما بكون معاكي
انا بنساه روحي وسط
الدروب
وان يوم بعدتي هتمني
موتي
من غير كلام بيبان هواكي
حتة في سكوتي
من غير كلام انا قولتها
هي اللي قلبي حبها
من غير كلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق