الاثنين، 30 يوليو 2018

..............
ماهر محمود.
........................

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏فنجان قهوة‏‏


.مش مستهله.
مش مستهله تبقي معايا او تسبيني
مش مستهله.
امشي من غير ما تشاوريني.
انا وياكي جف حنيني
وكنت في غفله.
مش مستهله.
انتي حبك هد كياني
ضيع مني احلي ايامي.
انا حبيتك من وجداني
وانتي اتسليتي بغرامي
كنت فاكره حاجه غاليه
طلعتي حاجه مش مستهله.
مش مستهله.
انت حبك كان محسوب
كان له شروق وبعده غروب.
ياما في هواكي حيرتي قلوب.
ان كان حبك شيء مكتوب.
انا بوعدك عن حبك اتوب.
امشي من غير ما تشاوريني.
انا وياكي جف حنيني.
وكنت في غفله. مش مستهله.
كان شددني سحر جمالك
وانتي قلبك كله مخالب.
طبع القسوه عندك غالب.
بكلمتين في الهوي طويتيني.
خدعتي قلبي وظلمتيني.
بعد ما خدتي احلي ايامي.
عايزه كمان تاني تهديني.
مش مستهله تبقي معايا او تسبيني
مش مستهله.
امشي من غير ما تشاوريني.
انا وياكي جف حنيني
وكنت في غفله مش مستهله.
اغنيه كلمات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق