الأربعاء، 31 أكتوبر 2018

........

كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
...........

L’image contient peut-être : 1 personne, debout
*****أغنية _ خفيفة*******
عن فكرة زوجة مبتسمعش كلام زوجها
إلا بالزعيق والشتائم.وحلفان اليمين عمال على بطال
ومهتمية بنفسها وسايبة البيت يضرب يقلب.
والأغنية إسمها. ( يا شرين).هههههههه
****************************
......#ياشرين#.......
☆☆☆☆☆☆☆

********************
سايبة الباب مفتوح يا شرين...
هوه كمان محتاجلو يمين.......
لازم أزعق..واشتم..واضرب....
أهرب منك أروح على فين...
طهقتيني وزهقتيني وكرهتيني
......في عيشتي معاكى.....
نفسي أغمض عيني وافتح ألقا
...... مصيبة تروح وخداكي.....
.....يا شرييييين....يا شرييييييين...
#عايشه الدور على إية مش عارف
#دا إنتي لا عين ولا حتى شفايف
#خاليني كاتم همي في قلبي......
# إجوزتك وأنا مش شايف.....
طهقتيني وزهقتيني وكرهتيني
........في عيشتي معاكى.....
نفسي أغمض عيني وافتح ألقا
.......مصيبة تروح وخداكي.....
....يا شريييييين...يا شرييييييين....
#نفسي فى واحدة دماغها سليمة
# تطلع زي نجوم السيما......
# بتقول حاضر وتقول طيب
# مش فى دماغها جذمة قديمة..
طهقتيني وزهقتيني وكرهتيني
......في عيشتي معاكى...
نفسي أغمض عيني وافتح ألقا
......مصيبة تروح وخداكي.....
....يا شرييييييين.....يا شرييييييييين.....
#دا إنتي فاضلك طلقة أخيرة
# ممكن يعني نفضها سيرة
#وكل واحد منا فى نحيا.....
#دا إنتي ودانك حتى كبيرة
طهقتيني وزهقتيني وكرهتيني
....فى عيشتي معاكى.........
نفسي أغمض عيني وافتح ألقا
......مصيبة تروح وخداكي. .......
......يا شرييييييين...يا شريييييييييين...
سايبة الباب مفتوح يا شرين
هوه كمان محتاجلو يمين....
لازم أزعق واشتم واضرب....
أهرب منك أروح على فين....
........يا شرييييييييين.......

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق