......................
"محمدمحمودعبدالدايم
.........
زرعت الورد جرحنا
وشوك الورد بكاني
سقيت الشهد لطيري
طار طيرى وسبنى وحداني
رجعت اسأل انا نفسي
ليه بأولاد تجرحني
ليه شكوك شوكك بيدبحني
أنا بايدى ساقيتك
وبرضه بايدى راعيتك
ولما كبرت تجرحني
كان املى عطرك يريحني
واشرب منك شرباتي
شربت بشوكك ألم جرحي
ده كان نفسي تفرحني
لقيت الغدر من عودك
وشفت الكذب فى وعودك
يا ريت يا ورد ما زرعتك
كنت ارتحت من جرحك
لكن قلبى عشان انسان
اصيل وباقى عالعشره
نسيت الجرح وسامحتك
مع تحياتى"محمدمحمودعبدالدايم

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق